János Eifert - Photographer

Archive for március, 2007

Eifert János: Párizs a világ fővárosa – ZOOM Magazin, 2007 március – április

Kép és szöveg: Eifert János

Parizs132-133

Parizs134-135

Parizs136-137

Eifert János

Párizs a világ fővárosa

Mondják, Párizs a szerelem, a divat, a festők, a filmesek, az írók és a konyhaművészet fővárosa. Hozzáteszem még, a fotográfia fővárosa is. Niépce, Daguerre, Henri Cartier-Bresson, Paul Almasy, Atget, Bayard, Doisneau, Brassaï, Durieu, Lucien Hervé, Lartigue, Nadar, Jeanloup Sieff és mások, kész fotótörténet. És amit a jelen kínál: saját felvételeinkkel megrajzolni a világ-főváros portréját.

Hosszú séták egy fényképezőgéppel, és az elénk kerülő arcokról, kapualjakból, épületekből, a fák lehulló leveleiből, a múzeumokból, emléktáblákból, kávéházak falaiból, épületek részleteiből elővillan a Szajna-parti metropolisz világhírű történelme, művészete és kultúrája. Ez a kert volt a Napkirály kedvenc sétahelye; itt lovagolt Bonaparte Napóleon az ujjongó tömeg közepette, győztes hadjáratáról visszatérve; ennél a kávéházi asztalnál üldögélt Ady Endre; itt végezték ki a királyokat, a nagy francia forradalom idején; ennél a diadalívnél haladt át Charl De Gaule gépkocsija, az új köztársaság megszületésekor… Csak kapkodhatjuk a fejünket, cserélgethetjük az objektívjeinket, az impozáns épületek, széles sugárutak, az állandóan lüktető közlekedés, pazar kirakatok, a nyüzsgő és lüktető élet, a történelmi múlt és a körvonalazódó jövő lenyomatai adja Párizs „megképesíthető” hangulatát. Parkok padokkal, szerelmespárokkal , odébb kutyasétáltatókkal, remek kis kávéházak, sejtelmes zeg-zugok, kis utcák, este fénybeúszó bulvárok, ötletes és gazdag kirakatok, meghitt sarkok, Párizs ma is a világ egyik legromantikusabb városa. A belváros egészen kicsi, a fontosabb helyek egymástól sétányi távolságra vannak. Felfedezhetünk magunknak útikönyvekben sem szereplő csodákat, de a szinte unalomig ismert főbb látnivalókat se hagyjuk ki. Ha mi fényképezzük őket, újra nagyon érdekesek, az Eiffel-tornyot, az Arc de Triomphe-ot és a Notre-Dame-ot, a Pompidou-központot, a Louvre-t és az új Musée d ‘Orsayt ki ne hagyjuk tehát.

Remek akciós utakat, fapados utazásokat hirdetnek, figyeljük ezeket. Ha hosszú hétvégére készülünk Párizsba, inkább érkezzünk már csütörtök este, hogy a péntek már teljes egészében a miénk lehessen. Azt se feledjük, hogy sok múzeumi belépő olcsóbb vagy éppen ingyenes vasárnap, hétfőn viszont több múzeum és üzlet zárva tart. Mona Lisa titokzatos mosolyáért érdemes még egyszer a Louvre-ba látogatni, talán még le is fényképezhetjük, igaz, csak külön jegy ellenében. Mosolyokat, gyönyörű nőket fényképezni máshol is tudunk, élmény sétálni a Szajna partján, kutatgatni a folyóparti könyvárus-pultokon, nézni a Montmartre festőit, miközben csinos portrékat festegetnek, az Eiffel-torony éttermében ebédelni, sütkérezni egy kávéház teraszán, vagy szórni a pénzt a Champs-Elysées luxusüzleteiben.

Párizs éjjel-nappal pezseg az élettől. Az emberáradat, a hömpölygő gépkocsifolyam lámpái, a kivilágított épületek külön-külön, de együttesen is remek esti témául szolgálhatnak. Érdemes felmenni valamilyen magas pontra, például a Sacre-Coeur bazilikához, vagy az Eiffel-toronyba, hogy rálátásos felvételt készítsünk az ékszerdobozként fénylő, csillogó városról. Ki ne hagyjuk a Notre-Dame székesegyház román és gótikus stílusú épületeit, esti kivilágításban még csodálatosabb látványt nyújtanak. Hogy felvételeink ne rázkódjanak be, vagy ha hosszú expozícióval fénycsíkokat akarunk elővarázsolni, célszerű állványt használni.

 Közlekedés

Párizsban egyszerűen lehet eljutni mindenhova, mert nagyon sűrű a városi közlekedési eszközök hálózata. A 15 metróvonal segítségével még a külvárosokba, Versaillesbe, a Bois de Bologneba is könnyedén eljuthatunk. Egy jeggyel addig utazhatunk, amíg ki nem megyünk a kijáraton, de maximum 2 óráig. A buszon a jegyeket átszállásonként kell érvényesíteni, a le- és felszállást jelezni kell, különben nem áll meg a busz. Éjszaka buszokon tudunk utazni, itt a jegyek 2, 50 EUR-ba kerülnek és ezek átszállásra is érvényesek. A párizsi taxisok nagyon megbízhatóak. Az Utasok csak hátulra szállhatunk be, ha valaki az első ülésre akar ülni, azt csak a sofőr engedheti, mégpedig 2-3 EUR felárért. Városon belül a viteldíj 10 -15 EUR között mozog, késő este vagy szombaton gyakran sorba kell állni.

Korlátlan mennyiségű utazásra jogosít Párizs tömegközlekedési eszközein, és kedvezményes belépőt biztosít Párizs számos nevezetességébe a Paris Card. Csak szállásfoglalással együtt váltható. Érvényessége: 3 nap. Gyermekkedvezmény 4 – 11 éves korig. 1 – 3 zóna (Párizson belül): 5500 Ft/felnőtt; 2800 Ft/gyermek. 1 – 5 zóna (Disneyland, reptér stb. ): 11 500 Ft/felnőtt; 5900 Ft/gyermek.

 Látnivalók

Este töltsük fel mobil telefonunk és fényképezőgépeink akkumulátorait, a CF-kártyánkról töltsük le a képeket, hogy másnap reggel készen álljunk a fotó séta folytatására. Vegyük elő térképünket, útikönyvünket, tapasztalatainkat, és tervezzünk. Párizsban rengeteg a látnivaló: az Eiffel-torony, Diadalív, Champs Elysées, Latin negyed, Montparnasse művésznegyed, a Marais negyed polgárházai, Montmartre, a Sacre Coeur templommal. Templomok, múzeumok és monumentális épületek sokasága, mint Notre Dame, Louvre, Piramis, Bastille Opera, Picasso Múzeum, Concorde tér, Bastille, D ‘Orsay Múzeum. A különös Georges Pompidou Központ, más néven Beaubourg ad otthont a Musée National d ‘Art Moderne-nek és időszakos kiállításoknak. A “kifordított” megjelenést Richard Rogers tervezte. Sokan megütköztek rajta, de vonzza a tömegeket. Versailles (kb. 25 km), a Napkirály kastélya a csodálatos parkokkal és szökőkutakkal. Párizsi Disneyland: csak 30 km-re található, RER-rel, metróval és az A4 autópályán kényelmesen elérhető. De nem szabad kihagyni a szombaton, vasárnap és hétfőn megrendezésre kerülő bolhapiacot, a “Marché Dauphine “-t, a Porte de Clignancourtnál sem.

 Étkezés

Nem gondoljuk, hogy mivel Párizsban vagyunk, finom ételeket kaphatunk minden sarkon, sem pedig abból, hogy az természetszerűen francia specialitás. A város tele van igencsak középszerű éttermekkel, de a világ legjobb éttermei közül is néhány itt található. Sok étterem szombaton vagy vasárnap zárva tart. Júliusban vagy augusztusban egész hónapra is bezárhatnak, szabadság miatt. Sok étteremben rögzített árú menüt szolgálnak fel, megengedhető áron. A felszolgálási díj és adó mindig benne van az árban, így nem szükséges borravalót adni. Ebédidőben nagy a forgalom. Rendelést este 9 után már nem igazán fogadnak el. Előételnek (hors-d ‘ouvre) ajánlható a gombasaláta, majonézes tojás (oeuf á la mayonnaise), füstölt lazac (saumon fumé) és esetleg dinnye sonkával (melon au jambon). Specialitásnak számít a libamájpástétom (páté de fois gras), a kacsapástétom (terine de canard) és a borjúpástétom szarvasgombával (timbale de riz de veau). Leveseket (soupe) a legtöbb étteremben csak este lehet kapni. A francia konyha két különleges specialitása a csiga (escargots) és a rántott békacomb (grenouilles santée). A húsok között választhatunk bárányt (mouton), borjút (boeuf) és sertést (porc). Édességnek megpróbálhatjuk a karamellpudingot (flau) vagy édesített joghurtot (yagourt). Közel 350 féle sajt közül (fromage) választhatunk. A francia étkezéshez hozzátartozik a pohár fehérbor (vin blanc) vagy vörösbor (vin rouge), de manapság egyre többen fogyasztanak sört (biere) is.

 Ünnepek

A jelentősebb állami ünnepek közé tartozik Május Napja (május 1-e) amikor sok ember völgyi liliomot (muguet) ajándékoz barátainak – úgy tartják ez jó szerencsét hoz – és a Bastille Napja (július 14-e) amit barátokra dobott petárdákkal ünnepelnek.
A sok cicomával és tollászkodással járó pret-r-porter divatbemutató február elején szokott lenni.

Kép és szöveg: Eifert János

Az O Fortuna, Carl Orf zenéjére készített digirámám bemutatása. Medienfestival Villingen, Németország, 2007. március 24-25.

Eifert János: O Fortuna (2006)

Medienfestival Villingen, Németország, 2007. március 24-25. A fesztivál programjában a Carl Orf: Carmina Burana első tételére készített “O Fortuna” c. digirámámat mutatták be. A Stumpfl-standon a Tűztánc diaporámámat láthattam.

Medienfestival Villingen, a Stumpfl-stand (Photo: Eifert János) Medienfestival Villingen, a Tűztáncot vetítik a Stumpfl-standon (Photo: Eifert János)

2007.03.25-Medienfestival-3

2007.03.25-Medienfestival-2 Eifert János: O Fortuna c. digirámája a Wings Platinum kezelőfelületén 2007.03.25-Medienfestival-1 Eifert János felvételei

ECOVIS LAW FIRM BUDAPEST – Dr. Balogh Péter és Társai Ügyvédi Iroda, Budapest, 2007. március 22.

Dr-Balogh-Péter-ügyvéd-portréja Dr-Balogh-és-társai-detaile-06 Dr-Juhász-Andrea-ügyvéd Dr-Balogh-és-társai-detaile-07

Dr-Balogh-és-társai-detaile-05 Dr-Jean-Kornél-ügyvéd Dr-Balogh-és-társai-detaile-04 Dr-Járai-Gábor-ügyvéd

Dr-Várnai-Rupert-ügyvéd Dr-Maráczi-Zsolt-ügyvéd Dr-Balogh-és-társai-detaile-02 Dr-Balogh-Péter-ügyvéd-2007 Eifert János felvételei

Dr-Balogh-és-társai

Az ECOVIS LAW FIRM BUDAPEST – Dr. Balogh Péter és Társai Ügyvédi Iroda megbízásából fényképezek, honlapra és katalógusba. Igényes, elegáns és korszerű megjelenést terveznek, a klasszikus vizuális megjelenítést korszerű szinten, természetesen magas szinvonalú fotókkal. A tervező-grafikus Kelemen Benő Benjamin. Szokás szerint először informálódok, majd alaposan átbeszéljük a felhasználandó képek témáját, stílusát, és természetesen a méretezését. Írásos anyagot is kapok:

“Az ügyvédi irodát  Dr. Balogh Péter Róbert ügyvéd alapította 1991-ben. Jelenlegi jogi formájában 2002. január 1. napja óta működik. A kezdetektől tartó folyamatos fejlődés eredményeképpen az iroda mára több mint 20 munkatársat foglalkoztat. A jogászok munkáját 6 főből álló adminisztráció és 3 fős állandó jogi gyakornoki csoport segíti.

Az Ügyvédi Iroda 2005 júliusától a nemzetközi Ecovis hálózat kizárólagos magyarországi partnere, 2009-től az ECOVIS BUDAPEST magyar cégcsoport tagja.

Ügyfelek, szakterületek: Nemzetközi ügyfélkörrel is rendelkező ügyvédi irodánk teljes körű jogi-, és adótanácsadási, valamint az ECOVIS BUDAPEST cégcsoport további leányvállalatain keresztül könyvvizsgálati, könyvelési és bérszámfejtési, valamint üzletviteli tanácsadói szolgáltatást nyújt megbízói részére magyar, német és angol nyelven. Valamennyi jogi munkatársunk széleskörű tapasztalattal rendelkezik az általános polgári jog, a társasági jog és a perbeli képviselet ellátása terén. Ezen túlmenően kollégáink szakterülete a verseny- és kereskedelmi jog, a munka- és biztosítási jog, a bankjog, a reklám- és az Internet-jog, a szerzői jog, az EU és a nemzetközi magánjog, a környezetvédelmi és a bányajog, valamint a családi jog. Munkacsoportokban gondoskodunk a követeléskezelés, a projektfinanszírozás, a vállalkozások összefonódása [M&A] és a cégátvilágítás, a vállalati outsourcing, valamint az ingatlan beruházások terén megbízóink ez irányú igényeinek kielégítéséről.”

Az Év fotói / Pictures of the year 2006 – Budapest, 2007. március 18.

Az-év-fotói-2006  Az Év fotói 2006 / Pictures of the year (Magyar Újságírók Országos Szövetsége, VIVA Média Holding, Magyar Fotóriporterek Társasága, 2007) XXV. Magyar Sajtófotó-kiállítás / Hungarian Press Photo Exhibition 2006

Bombicz Barbara növendékei gyűrűjében

Bombicz Barbara személyében új igazgató került a Győri Tánc- és Képzőművészeti Általános és Szakközépiskola élére. A Győri Balett egykoron kitűnő szólistája nagy tervekkel indult neki az új évadnak. Győr, 2006. december

Barbara Bomb encircled by her students Barbara Bombicz the new director of the Győr Danc- and Art Elementary and Secondary School. The Győr Ballet’s former outstanding prima ballerina began the new season with great plans. Győr, December, 2006.

Eifert János (1943) szabadfoglalkozású / freelancer 1960-77-ig a Honvéd Táncegyüttes hivatásos táncosa. 1977-ben a Lobogó, 1978-88-ig a Búvár fotóriportere, 1993-ban a Boom képszerkesztője. 1984-töl a Sebesvíz nemzetközi fotóművészeti alkotótábor művészeti vezetője. 1985-től diaporámákat is készít, amelyekkel a világ rangos nemzetközi diaporáma-fesztiváljain számos nagydíjat, díjat nyert. 1993-97-ig a Nimród Fotóklub elnöke. 1997-2002-ig a Magyar Fotóművészek Szövetségének elnöke, az I. Országos Fotóhét művészeti vezetője (1988), a II. Országos Fotóhetek kuratóriumának elnöke (1989), a Fotóhónap 2000, 2002 fesztiváligazgatója; a Jelenkori Fotóművészeti Gyűjtemény és Dokumentáció ötletadója és társalapítója, első művészeti vezetője; a Hungart alelnöke. Szakcikkei, írásai hazai és külföldi lapokban, szakkönyvekben jelennek meg. 1997-től a Fotográfia, később a FotoVideo, Foto Mozaik szerkesztőségének munkatársa. 2002-től Győrben él;a Mediawave – Fényírók fesztiválja művészeti vezetője; a Magyar Táncművészeti Főiskola tanára, ahol fotográfiát tanít. 2004-től a Zoom Magazin művészeti szerkesztője.

From 1960-1977 he was a professional dancer in the Hon Dance Ensemble. In 1977 he was a press photographer at Lobogó, 1978-1988 at Búvár, and from 1993 he was the photo editor of Boom. Since 1984 he has been the artistic directo the Sebesvíz international photo artists camp. He has been making son et lumieres since 1985 which have won numer top awards at leading international festivals. Between 1993-1997 he was president of the Nimród Photo Club. In period 1997-2002 he was president of the Association of Hungarian Photo Artists, art director of the First National Week (1988), Chairman of the Board of Trustees of the Sec. National Photo Week (1989), festival director of Photo Mon 2000 and 2002. Originator, co-founder, and first art directo Contemporary Photo Art Collection and Documentation; vi president of HUNGART. His professional articles and writin. published in Hungarian and foreign journals and books. He joined the staff of Fotográfia in 1997, and fater worked FotoVideo and Foto Mozaik. In 2002 he moved to Győr; he artistic director of Mediawave – Lightwriters festival; he t photography at the Hungarian College of Dance. Since 2004 has been the art editor of Zoom magazine. 

Bombicz Barbara növendékei gyűrűjében

Bombicz Barbara személyében új igazgató került a Győri Tánc- és Képzőművészeti Általános és Szakközépiskola

élére. A Győri Balett egykoron kitűnő szólistája nagy tervekkel indult neki az új évadnak.

Győr, 2006. december

 

Barbara Bomb encircled by her students Barbara Bombicz the new director of the Győr Danc- and Art Elementary and Secondary School. The Győr Ballet’s former outstanding prima ballerina began the new season with great plans. Győr,December, 2006

 

 

1960-77-ig a Honvéd Táncegyüttes hivatásos táncosa. 1977-ben a Lobogó, 1978-88-ig a Búvár fotóriportere, 1993-ban a Boom képszerkesztője. 1984-töl a Sebesvíz nemzetközi fotóművészeti alkotótábor művészeti vezetője. 1985-től diaporámákat is készít, amelyekkel a világ rangos nemzetközi diaporáma-fesztiváljain számos nagydíjat, díjat nyert. 1993-97-ig a Nimród Fotóklub elnöke. 1997-2002-ig a Magyar Fotóművészek Szövetségének elnöke, az I. Országos Fotóhét művészeti vezetője (1988), a II. Országos Fotóhetek kuratóriumának elnöke (1989), a Fotóhónap 2000, 2002 fesztiváligazgatója; a Jelenkori Fotóművészeti Gyűjtemény és Dokumentáció ötletadója és társalapítója, első művészeti vezetője; a Hungart alelnöke. Szakcikkei, írásai hazai és külföldi lapokban, szakkönyvekben jelennek meg. 1997-től a Fotográfia, később a FotoVideo, Foto Mozaik szerkesztőségének munkatársa. 2002-től Győrben él;a Mediawave – Fényírók fesztiválja művészeti vezetője; a Magyar Táncművészeti Főiskola tanára, ahol fotográfiát tanít. 2004-től a Zoom Magazin művészeti szerkesztője.

 

 

From 1960-1977 he was a professional dancer in the Hon Dance Ensemble. In 1977 he was a press photographer at Lobogó, 1978-1988 at Búvár, and from 1993 he was the photo editor of Boom. Since 1984 he has been the artistic directo the Sebesvíz international photo artists camp. He has been making son et lumieres since 1985 which have won numer top awards at leading international festivals. Between 1993-1997 he was president of the Nimród Photo Club. In period 1997-2002 he was president of the Association of Hungarian Photo Artists, art director of the First National Week (1988), Chairman of the Board of Trustees of the Sec. National Photo Week (1989), festival director of Photo Mon 2000 and 2002. Originator, co-founder, and first art directo Contemporary Photo Art Collection and Documentation; vi president of HUNGART. His professional articles and writin. published in Hungarian and foreign journals and books. He joined the staff of Fotográfia in 1997, and fater worked FotoVideo and Foto Mozaik. In 2002 he moved to Győr; he artistic director of Mediawave – Lightwriters festival; he t photography at the Hungarian College of Dance. Since 2004 has been the art editor of Zoom magazine.

Nagy Zopán: „Jelen(t)és-(réteg)ek” – Nemzeti Táncszínház, Kerengő Galéria, Budapest, 2007. február 15 – március 1.

2007.02.24-Nagy-Zopán-kiállítása-a-Kerengő-Galériában-01 2007.02.24-Nagy-Zopán-kiállítása-a-Kerengő-Galériában-04 2007.02.24-Nagy-Zopán-kiállítása-a-Kerengő-Galériában-03

Nagy Zopán: „Jelen(t)és-(réteg)ek” – Nemzeti Táncszínház, Kerengő Galéria, Budapest, 2007. február 15 – március 1. A kiállítást Eifert János nyitja meg

Nem a megszokott olvasatú képekkel találkozhatunk Nagy Zopán kiállításán: a kép/írás új nyelvén megszólaló, érzéki, tudati elemekkel, nyelvi és kép-nyelvi zamatokkal fűszerezett apró képkölteményeket kínál fel nekünk ízlelésre, megérzésre, megértésre. Egy újfajta eszközrendszert, szerkezetet, mondhatni új kép/írást használ, amelyeket szemünkkel, agyunkkal, érzékeinkkel olvashatunk csupán.

Mestere a formáknak, amelyeket azonban nem kínkeserves, merev sémaként erőltet ránk, hanem felfedezhető, elfogadható és befogadható, megérthető és megszerethető laza keretként, amellyel felszabadítja bennünk a kötöttségekkel, előítéletekkel, bemagolt, vagy beidomított tudással agyoncsapott természetes kíváncsiságot.

Nagy-Zopán-fotója-01 Nagy-Zopán-fotója-03

Nagy-Zopán-fotója-02  Nagy Zopán fotói

Látunk itt portrékat, zsánerképeket – amolyan riportfotókat, vagy dokumentarista ábrázolásokat, amelyek nagyszerűen rímelnek az amatőr családi képek utánozhatatlan bájával. Az egyszerű szerkezeti elemek bizarr szerkesztési módokkal keverednek, ám mégsem hatnak kimódoltnak, mert őszinték. A tudatosan használt műhibák, a rossz amatőr-felvételek gyenge esetlegességei tudatos eszközhasználattal épülnek be a mesterség-művészet eszközeit magas fokon birtokló formanyelvbe. Nagy Zopán írta nekem címzett levelében: „A kutya-fotózás (gyermekkorom hozománya), mint a nagyvárosi viszony-rendszereken belől működő intimitások, különleges megjelenési formák – és éber álom – jelenlétek szintjén érdekel. Ahogy a Maszkok, tükör – és áttetsző – rétegek földolgozása (ironikus, absztrahált): önportrékkal az összeépülő tér (és árnyék) – vetületekkel – egységét keresve. Az egymásra-fotózások is ide sorolhatók. Az esetlegesség mágiáját is használom: a Világ képszeleteiből egy-egy saját egységet megálmodva, melyek önálló életet élő találkozások (lehetnek)…” Kétlábú és négylábú élőlények, lehetnek mondjuk emberek, vagy álatok, szinte nem is ez a lényeg; árnyékban vagy fényben rejtőzködő, éles vagy életlen foltként megjelenő titkok, férfiak és nők, gyerekek és felnőttek, terhes nők, csecsemők, fürdőzők, lépcsőházban osonók, egymásba csúszott, vagy csúsztatott világ, amely mégis csúsztatások nélküli őszinte vallomások, képversek…

Nézzük hát, és olvassunk bele ezekbe a képkölteményekbe. Transzcendencia, szürrealizmus, mágikus jelek, jelképek és szimbólumok? Ezek is, azok is, meg valami más is, amit most kell megfejtenünk, befogadnunk és elfogadnunk, hogy a megértésünk, megérzésünk teljes legyen.

(Eifert János)

Napló, Budaörsi repülőtér, 2007. március 5.

Felszállás elõtt a Budaõrsi repülõtéren  Karai Csaba sportrepülõgépét vezeti  budapesti-legifelvetel_9623

Karai Csabával, román sportrepülőgépén teszünk egy-két kört Budapest felett, illetve a környékén. Közben fényképezek, gyakorolom a légifényképezést. Canon 400D-vel dolgozom, széleslátószögű objektívvel. A zársebességet 1/500 sec-ra állítom, a berázkódás elkerülése végett. Az automata élességállítást kikapcsolom, és a végtelenre állítom az élességet.  UV-szűrőt használok. A kis plexi-ablakon, ahonnan “kinyomom” a gépet, a légáramlat majd kitépi kezemből. Read more

Számító képek – 10 éves a Ligeti Erika Digitális Alkotóműhely, Budapest, Magyar Képzőművészek és Iparművészek Szövetsége székháza, 2007. március 2 – április 15.

2007.03.02.-Számító-képek 2007.03.02.-Számító-képek_7

Számító képek – 10 éves a Ligeti Erika Digitális Alkotóműhely. Montázsok, grafikák, fotófilmek – Magyar Képzőművészek és Iparművészek Szövetsége székháza (1061 Budapest, Andrássy út 6. I. em.) Köszöntő: Simonffy Márta, a Képzőművészek és Iparművészek Szövetsége elnöke, Megnyitó: Faludy Judit művészettörténész, Kiállítók művészek: Balás Eszter, Bakos Ildikó, Csíkvári Péter, Eifert János, Gábor Éva Mária, Király Vilmos, Lévay Jenő, Márkus Péter, Perger László, Péter Ágnes, Szabó György, Szöllőssy Enikő, Várnagy Ildikó

2007.03.02.-Számító-képek-m

2007.03.02.-Számító-képek_3 2007.03.02.-Számító-képek-0 2007.03.02.-Számító-képek-7 2007.03.02.-Számító-képek_6 Eifert János felvételei

2007.03.02.-Számító-képek_4 2007.03.02.-Számító-képek_5 Számító képek

Eifert János kiállított képei: Fodor József festőművész (2004) 100×150cm, a HÁRMASKÉPEK sorozatból: A Pokol, Angelus Iván, Frenák Pál, Hommage á Dienes Gedeon, Rémület, Levél Anyámnak 70×31 cm

Eifert_Fodor-József-festőmű

Eifert János: Fodor József festőművész (Hódmezővásárhely, 2004) 100×150 cm, digitális print