János Eifert - Photographer

Archive for február, 2017

3rd International Exhibition of Photography “DONEGAL 2017″ – Bundoran, Ireland, 2017. február 28.

3rd International Exhibition of Photography “DONEGAL 2017″

PSA 2017-055

Eifert János: Keleti pályaudvar / Keleti railway station (Budapest, 2014)

Keleti pályaudvar / Keleti railway station (Budapest, 2014)


Eifert János: Laser-girl (2017)

Laser-girl (2016)

Janos-Eifert: The-contemporary-Photographer Uygur-girl-Urumqi

Gime, the Contemporary Photographer                                                       Uygur Girl (Urumqi, China, 2006)

Janos Eifert: Old Women (Kashgar, Xinjiang, China 2006) Eifert János: Levél / Leaf (Bánk, 2016)

90 years                                                                                              Leaf

Eifert János: Tánc/Test/Tanulmány - Dance-Body-Study 2. Dance / Body / Study

Accepted:

PORTRAIT (color/monochrome digital)

Minimal score for acceptance: 22

90 years 24 Accepted

Laser-girl 22 Accepted

OPEN COLOR (color digital)

Minimal score for acceptance: 21

Dance-Body-Study 23 Accepted

NATURE (color/monochrome digital)

Minimal score for acceptance: 21

Leaf 22 Accepted

PEOPLE (color/monochrome digital)

Minimal score for acceptance: 22

The East Railway Station, Budapest 22 Accepted

CHILD (color/monochrome digital)

Minimal score for acceptance: 22

Uygur Girl, Kashgar 24 Accepted

3rd International Exhibition of Photography
“DONEGAL 2017″
PSA 2017-055
Photo club Emerald office@photoclubemerald.com a(z) n1nlhg001.shr.prod.ams1.secureserver.net domainen keresztül
0:53 (1 órája)
címzett: saját magam
You have successfully registered on the http://photoclubemerald.com.
Your access parameters are:
username: eifert
password: EIFERTJANOS1943
Save this message in case you forget the access parameters. Thank you.
Accepted:
PORTRAIT (color/monochrome digital)
Minimal score for acceptance: 22
90 years 24 Accepted
Laser-girl 22 Accepted
OPEN COLOR (color digital)
Minimal score for acceptance: 21
Dance-Body-Study 23 Accepted
NATURE (color/monochrome digital)
Minimal score for acceptance: 21
Leaf 22 Accepted
PEOPLE (color/monochrome digital)
Minimal score for acceptance: 22
The East Railway Station, Budapest 22 Accepted
CHILD (color/monochrome digital)
Minimal score for acceptance: 22
Uygur Girl, Kashgar 24 Accepted

ÁRNY A KÖVÖN – ORSZÁG LILI (1926–1978) ÉLETMŰKIÁLLÍTÁSA … Magyar Nemzeti Galéria, Budapest, 2016. december 17. – 2017. március 26.

Orszag-Lili_Nő-fátyollal Ország-Lili_Dohánylevelű-1955

ÁRNY A KÖVÖN – ORSZÁG LILI MŰVÉSZETE

A tárlaton Ország Lili életébe is igyekszünk bepillantást nyújtani, fotókat és dokumentumokat mutatunk be utazásairól, leveleken, fényképeken keresztül ismerhetjük meg barátait, mestereit (Róbert Miklóst, Bálint Endrét, Pilinszky Jánost), illetve első gyűjtőit (Rácz Istvánt és Kolozsváry Ernőt).
A kiállításhoz reprezentatív katalógus készül, amely – korábban nem közölt dokumentumfotókkal és csaknem kétszázötven reprodukcióval illusztrálva –  jelentős szerzők tanulmányain keresztül ismerteti a művész különböző alkotói korszakait. (MNG)


2017.02.26.-Nemzeti-Galéria_Árny-a-kövön-Ország-Lili-életmű-kiállítása (Eifert János felvétele)

2017.02.26.-Nemzeti-Galéria-Ország-Lili-életmű-kiállítása (Eifert János felvétele) 2017.02.26.-Nemzeti-Galéria-Ország-Lili-életmű-kiállításán (Eifert János felvétele)

Ország Lili a magyar szürrealizmus történetének legkiemelkedőbb műveit alkotta meg az 1950-es évek közepén. A kiállításon az Ország Lili művészetét ért hatások érzékeltetésével, az analógiák párhuzamba állításával válik igazán világossá festészetének eredetisége és egyedisége. Ország Lili a gettó falától jutott el a jeruzsálemi Siratófalig. Végigkövethető a fejlődés, ahogy a főiskola utáni időkben festett individuális falaktól a városfalak képein át jut el a Panaszfalig, s onnan a Labirintus faláig.


2017.02.26.-Nemzeti-Galéria_Ország-Lili-életmű-kiállítása (Eifert János felvétele) 2017.02.26.-Nemzeti-Galéria-Ország-Lili-életmű-kiállítása (Eifert János felvétele)

Ország-Lili_Önarckép-fal-előtt

2017.02.26.-Nemzeti-Galéria_Ország-Lili-album (Eifert János felvétele) Ország-Lili_Spanyolfal-1950-es-évek-közepe

A művész alkotói korszakainak sorát követő kiállítás első nagy egységét az 1952–1955 közötti Korai képek alkotják. 1955–1957 közötti évei az Ortodox szürrealizmus jegyében teltek. E korszak fő motívuma a fal, a téglafal, ebben az egységben láthatók analógiaként Giorgio de Chirico, Paul Delvaux és Toyen művei. Későbbi utazásai során orosz és bolgár kolostorokban találkozott a pravoszláv ikonokkal, s ezek hatása érzékelhető a következő, ún. Ikonos korszakának művein (1958–1959 között). Ország Lili az 1950-es évek közepén, első festményeivel egy időben kezdett el montázsokat készíteni. Montázsainak alapanyagát fotók, reprodukciók, régi könyvillusztrációk, szemléltető ábrák kivágott részletei adták, csakúgy, mint Max Ernstnél, aki felfedezte a montázst a szürrealizmus számára. A montázsok végigkísérték pályáját, fontos szerepet játszottak a kompozíciók előkészítésében, olykor festmények előképéül szolgáltak. A külön kiállítási egységben bemutatott montázsai gazdagítják a művészi pálya egyes korszakainak képét.


Ország-Lili_Memento-1957

Ország-Lili_ Ország-Lili_Pompeji-I-1969

2017.02.26.-Nemzeti-Galéria_Ország-Lili-emlék-kiállítás (Eifert János felvétele) Eifert János felvételei

Orszag-Lili_Alagut

A rég eltűnt városok nyomait idézik az 1960–1965 között készült Városképei. Az 1960-as években a prágai zsidó temető sírköveiben találta meg azokat az „építőköveket”, melyekkel megalkothatta képzeletbeli, a lelkében és emlékeiben élő városainak alaprajzait. Ebben a korszakában alakul ki senki máshoz nem hasonlítható egyéni kifejezésmódja.

1965-től jelenik meg festményein az írásjel, a betű, ami egyszerre mementó, szakrális kifejezés, üzenet egy letűnt korból, töredék, a pusztulás hírnöke. Ez alapján teremtette meg 1966–1969 között az ún. Írásos korszakát, melynek jellemzője a szürke, barna színvilág, a faldarabokon ókori világok feljegyzéseivel, rejtélyes héber vagy annak látszó betűkkel, írásjelekkel.

1972-ben Ország Lili két nagy méretű, összegző művet fest, a Minden titkok kapuja és a Múltba nyíló kapuk című ikonosztázokat, melyeken már megjelenik új, szinte névjegyszerűen azonosítható motívuma, a nyomtatott áramkör. A kommunikációs szimbólumnak is tekinthető sajátos motívum egyszerre civilizációs jelkép és labirintusra is emlékeztető forma. Ez az a formavilág, ami nagyszabású festménysorozatának, a Labirintusnak is alapmotívumát képezi. A fő művének tekinthető Labirintus-sorozatot 1974-ben kezdte el festeni. A kezdetben még színes sorozat utolsó művei már feketébe borulnak. „Ez az én labirintusom, ezen végig kell mennem, s én úgy megyek rajta végig, hogy megfestem. Borzalmas kín, de itt nem lehet megalkudni… ezt be kell járni.” Ország Lili haláláig festette a sorozatot, míg utolsó, fekete képével szinte rázárult a labirintus kapuja. A sorozat alapötletét az ádámosi templom 1526-ban készült, festett kazettás famennyezete adta. A mennyezet kilenc tábláját a kiállításon is bemutatjuk.

Ország Lili a sorozat bemutatását úgy képzelte el, hogy ezek egyszer „sűrűn egymáshoz komponálva kapják meg valódi értelmüket”. Ez azonban csak halála után valósult meg, amikor 1980-ban a Budapesti Történeti Múzeumban építették fel a labirintust a művész útmutatásai szerint Deim Pál közreműködésével. Azóta nem láthatták a nézők a sorozatot, aminek egyes képei különböző gyűjteményekbe kerültek. Most e kiállításon Ország Lili elképzelésének megfelelően felépül a teljes, több mint ötvendarabos Labirintus. A műveket a kiállításon a költő-barát Pilinszky János Apokrif című verse értelmezi, mely Alföldi Róbert előadásában hallható.

A kiállítás kurátora Kolozsváry Marianna

Mi a kortárs tánc – és hol vagyok ebben én? A mozdulat útjai a 20. századtól máig: táncban, képben, és élőszóban a Vigadóban. Budapest, 2016. február 24.

2017.02.24.-Vigadó-Isadora-Duncan-Reloaded - Rovó Virág előadásában (Eifert János felvétele)

Mi a kortárs tánc – és hol vagyok ebben én?

A mozdulat útjai a 20. századtól máig: táncban, képben, és élőszóban

Előadják – és részben alkották – a Magyar Táncművészeti Egyetem (modern szakirány) táncművész hallgatói. Rendező és moderátor: Dr. Lőrinc Katalin

Budapesti Vigadó, Sinkovits Imre Kamaraszínpad, 2017. március 24. Az előadás a Budapest Táncfesztivál programja.

2017.02.24.-Vigadó-Mi-a-kortárs-tánc-09 (Eifert János felvétele) 2017.02.24.-Vigadó-Arts of Light (Eifert János felvétele) 2017.02.24.-Vigadó- Rovó Virág (Eifert János felvétele) 2017.02.24.-Vigadó-Mi-a-kortárs-tánc-06 (Eifert János felvétele)

2017.02.24.-Vigadó-Rácz Réka saját koreográfiájában (Eifert János felvétele) 2017.02.24.-Vigadó-Rácz Réka saját szólójában (Eifert János felvétele) Eifert János felvételei

2017.02.24.-Vigadó-Bacsó Gabriella és Kiss Rebeka a TRIÓ-kaland részletében (Eifert János felvétele)

2017.02.24.-Vigadó-Rovó Virág (Eifert János felvétele 2017.02.24.-Vigadó-Rovó Virág (Eifert János felvétele) 2017.02.24.-Vigadó-Kortárs-tánc-finálé (Eifert János felvétele) 2017.02.24.-Vigadó-Kortárs-tánc-betáncolják-a-nézőteret-is (Eifert János felvétele)

2017.02.24.-Vigadó-"A kívülálló" Horváth Attila előadásában (Eifert János felvétele) 2017.02.24.-Vigadó-Mi-a-kortárs-tánc-13 "Arts of Light" (Eifert János felvétele) 2017.02.24.-Vigadó-Erdélyi Zsombor a "foto-session" improvizációban (Eifert János felvétele)

2017.02.24.-Vigadó-Mi-a-kortárs-tánc-14 Kiss Rebeka és ... (Eifert János felvétele)

2017.02.24.-Vigadó-Mi-a-kortárs-tánc-10 (Eifert János felvétele) Mi a kortárs tánc – és hol vagyok ebben én?

A mozdulat útjai a 20. századtól máig: táncban, képben, és élőszóban

Különleges élményt jelentett a Magyar Táncművészeti Egyetem (modern szakirány) táncművész hallgatóinak előadása a Budapest Táncfesztivál programjában. A budapesti Vigadó Sinkovits Imre Kamaraszínpadán táncban, képekben és élőszóban a kortárs tánc, a mozdulat útjait kísérhettük végig a 20. századtól máig. Míg a színpadi táncművészet „alapanyaga” korábban a klasszikus balett, a századforduló táján számtalan más irányzat jelenik meg a palettán, némelyik homlokegyenest ellentéteként mindannak, ami addig megszokott volt a színpadon. Az előadás a 20. század a test színpadi megjelenésének és mozdulatának szabadságát hirdető Isadora Duncan-nal indít, majd a század legkülönb új műfajait – köztük Martha Graham,  Mats Ek, Pina Bausch és mások stílusait, technikáit követhetjük soron, egészen napjainkig.

Lőrinc Katalin – az előadás rendezője és moderátora – így ír az általa rendezett interaktív előadás margójára:

-           Olyan világban élünk ma, amikor mindent piktogramok magyaráznak meg, kaptafára készült  formákban kapjuk  az információkat folyamatosan, miközben  napi  (gyakran megélhetési) gondok tornyosulnak fölénk. A művészet nem csupán fölösleges passziónak tűnik e körülmények között, de sokszor nem is értjük, mert szokatlan hullámhosszon szól hozzánk. Mi a kortárs művészet, hogyan közelítsünk hozzá és főleg: miért? Egy osztálynyi fiatal táncművész hallgatóval úgy döntöttünk, hogy ezeket a kérdéseket először saját magunknak kell feltennünk. És ők is rájöttek, hogy első sorban nem is a művészetről, hanem saját magukról kell elgondolkodniuk. És ez a legnehezebb. Erre vállalkoztunk ezzel a műsorral, s benne sok érdekes, meglepő tánccal, és úgy gondolom, hogy ez mindenkinek szól: a nézőnek semmi jártasság nem szükséges hozzá, csak nyitottság, kíváncsinak lenni arra, hogy az a fiatal, aki a szemünk láttára bemutat egy koreográfiát, – régit, betanultat, vagy egy egészen friss, saját művet, vagy netán improvizál, hogyan látja saját magát és a világot. Szóval egy kicsit mindnyájunk életéről esik itt szó (és persze tánc).

5th Greek Photographic Circuit 2017 – International Photographic salon of fine art photography. Crete, Santorini, Mykonos, Rhodos – Görögország, 2017. február 23.

5th Greek Photographic Circuit 2017

International Photographic salon of fine art photography

Last Update 19.02.2017

Eifert János: Vágtató lovak a hóban / Galloping horses in the snow (Bocska,

Eifert János: Hajnali szertartás / Dawn ceremony (Bali, 2016.07.06.) Eifert János: Iraki asszonyok / Women from Iraque (Bagdad, 1975)

Eifert János: Tánc/Test/Tanulmány - Dance-Body-Study 2. Eifert János: Fodor József festőművész (2004)

Eifert János: Hajnal / Dawn (Szentliszló, 2016) Eifert János: Nyáj / Herd (1978)

Eifert János: Nude with red Drapery (Esztergom, 2014) Eifert János: Akt-tanulmány / Nude Study (Budapest, 2013) Eifert János: Geometria / Geometry (Budapest, 2013)

5th Greek Photographic Circuit 2017

International Photographic salon of fine art photography

Last Update 19.02.2017

1st Salon “CRETE” – Acceptances

EIFERT JANOS

DanceBodyStudy, Accepted (open-color)
Herd, Accepted (open-monochrome)
Geometry, Accepted (open-monochrome)
Nude Study, Accepted (open-monochrome)
Women from Iraq, Accepted (travel)
On the way to Kashgar, Accepted (travel)
Dawn ceremony in Bali, Accepted (travel)

2nd Salon “SANTORINI” – Acceptances

EIFERT JANOS
Nude with red Drapery, Accepted (open-color)
Dancer with his child, Accepted (open-monochrome)
Geometry, Accepted (open-monochrome)
Herd, Accepted (open-monochrome)
Dawn ceremony in Bali, Accepted (travel)

3rd Salon “MYKONOS” – Acceptances

EIFERT JANOS
Dawn, Accepted (nature)
Galloping horses in the snow, Accepted (open-color)
Nude Study, Accepted (open-monochrome)
Dancer with his child, Accepted (open-monochrome)
Herd, Accepted (open-monochrome)
Dawn ceremony in Bali, Accepted (travel)

4th Salon “RHODOS” – Acceptances

EIFERT JANOS

Dawn, Accepted (nature)
Nude with red Drapery, Accepted (open-color)
Josef Fodor the painter, Accepted (open-color)
DanceBodyStudy, Accepted (open-color)
Galloping horses in the snow, Accepted (open-color)
Herd, Accepted (open-monochrome)
Geometry, Accepted (open-monochrome)
Nude Study, Accepted (open-monochrome)
On the way to Kashgar, Accepted (travel)
Dawn ceremony in Bali, Accepted (travel)

Bristol Salon 2017 Report Card. Anglia, 2017. február 21.

Bristol Salon 2017 Report Card

Entrant: Janos Eifert, AFIAP, ESFIAP
Email: eifertjanos@gmail.com
Reference: A17-907-643
Report date: 21 February 2017

Thank you for entering the Bristol Salon 2017.

This is the only notification you will receive regarding your scores so please print this document or save it in a safe and secure place.

Bristol Salon 2017 has received recognition from
PSA 2017 002
FIAP 2017 002
IUP 2017 002
GPU L170001

Accepted images:

Eifert János: Kertész keze / Gardener's Hand (Tarnaméra, 1978)

Janos Eifert “Gardener’s Hand”

ACCEPTED

Monochrome Section

Judges:

Leigh Woolford AWPF, EFIAP, DPAGB

John Chamberlin FRPS, MFIAP

Chris Palmer FRPS, EFIAP, DPAGB, APAGB

Eifert János: Szertartás a Tamblingan tó partján / Ceremony at Tamblingan See (Bali, 2016.07.06.)

Janos Eifert “Ceremony at Tamblingan See, Bali”

ACCEPTED

Photo Travel Section

Judges:

Peter Smith EFIAP

Peter Gennard MFIAP, EFIAP/p

Sue O’Connell ARPS, EFIAP/b, DPAGB, BPE3*

Please notify me ( Pete Howell at chairman@bristolsalon.co.uk ) of any data which needs to be amended NO LATER THAN 28 FEBRUARY 2017 as corrections cannot be made after that date.

Everest International Digital Salon 2017 – Fotoclub Siliguri, West-Bengal, India, 2017. február 20.

Everest International Digital Salon 2017 – Fotoclub Siliguri, West-Bengal, India

FIAP 2017/049, PSA 2017-046

Fotoclub Siliguri

MANORANJAN BARMAN
H/O Nimai Chandra Saha,
52 CR Das Sarani, East Vivekananda Pally, P.O. Rabindra Sarani
IND-734006 Siliguri
West Bengal, INDIA

PANEL OF SELECTORS

1. Mr. Amitabha Sil (EFIAP, ARPS, Hon.FICS, Hon.FPSBP, Hon.FCOS, Hon.FIP, ESFIP)
2. Mr. Suman Bhattacharyya (EFIAP, ARPS, RISF-2, Hon.FICS)
3. Mr. Gobinda Chakraborty (EFIAP, RISF-3, Hon.FICS)

Eifert János: Zsófi vörös drapériával /Nude with red Drapery (2014)

EIFERT JANOS Hungary NUDE WITH RED DRAPERY ACCEPT
EIFERT JANOS Hungary DANCE BODY STUDY ACCEPT
EIFERT JANOS Hungary HERD ACCEPT
EIFERT JANOS Hungary GARDENERS HAND ACCEPT
EIFERT JANOS Hungary NUDE STUDY ACCEPT
EIFERT JANOS Hungary SNOW GALLOPING HORSES ACCEPT

EIFERT JANOS Hungary NUDE WITH RED DRAPERY ACCEPT

Eifert János: Tánc/Test/Tanulmány - Dance-Body-Study 2.

EIFERT JANOS Hungary DANCE BODY STUDY ACCEPT

1978 Nyáj-Photo Eifert

EIFERT JANOS Hungary HERD ACCEPT

Eifert János: Kertész keze / Gardener's Hand (Tarnaméra, 1978)

EIFERT JANOS Hungary GARDENERS HAND ACCEPT

Eifert János: Akt-tanulmány / Nude Study (Budapest, 2013)

EIFERT JANOS Hungary NUDE STUDY ACCEPT

Eifert János: Vágtató lovak a hóban / Galloping horses in the snow (Bocska,

EIFERT JANOS Hungary SNOW GALLOPING HORSES ACCEPT

Mostovi – Hidak – Pannonia Reflections 2016. HD 1 TV SLO, Lendva, 2017. február 4.

2017.02.03.-SLO-TV-HD1_Pannonia-Reflections-kiáll.megnyitó-01 2017.02.03.-SLO-TV-HD1_3.-Pannonia-Reflections-kiállításmegnyitó-02

HD 1 TV SLO
www.Bandicam.com
Mostovi – Hidak – Pannonia Reflections 2016
Riporterek: Fehér Farkas Éva, Halas Eisa – Operatőr: Somi Sebastjan
Szerkesztő: Tóth József
6:40

HD 1 TV SLO  www.Bandicam.com

Mostovi – Hidak – Pannonia Reflections 2016

Riporterek: Fehér Farkas Éva, Halas Eisa – Operatőr: Somi Sebastjan – Szerkesztő: Tóth József

6:40

MŰVÉSZI-AKT OK-ERÁTÓ csoportos kiállítás és a II. Fiatal Forradalmárok Találkozója a szokásos ötórai teánk keretében Valentin napján az ÚJ NESZ-ben. Budapest, 2016. február 14.

Eifert János: Laser-girl (2017)

MŰVÉSZI-AKT OK-ERÁTÓ csoportos kiállítás a szerelem, a szenvedély és a művészi erotika jegyében Afrodité a szépség, a szerelem, a csábítás, az erotikus vágykeltés istennője és szimbóluma szellemében az Új nemzeti Szalon megrendezi MŰVÉSZ-AKT OK-ERÁTÓ (VII. E. Art) kiállítását és a II. Fiatal Forradalmárok Találkozóját szokásos ötórai teánk keretében, 2017. február 14-én kedden, 17 órától, dícsérve Bálint (Valentin) napját az ÚJ NESZ-ben.

MŰVÉSZI-AKT OK-ERÁTÓ (VII. E. Art) csoportos kiállítás a szerelem, a szenvedély és a művészi erotika jegyében.

Afrodité a szépség, a szerelem, a csábítás, az erotikus vágykeltés istennője és szimbóluma szellemében az Új nemzeti Szalon megrendezi MŰVÉSZ-AKT OK-ERÁTÓ (VII. E. Art) kiállítását és a II. Fiatal Forradalmárok Találkozóját szokásos ötórai teánk keretében, 2017. február 14-én kedden, 17 órától, dicsérve Bálint (Valentin) napját.

2017.02.14.-MŰVÉSZI-AKT-OK---ERATÓ-meghívó

2017.02.14.-ÚJ-NESZ-Csató-Tamás-és-Eifert-János_Konkoly-Thege-György-felvétele 2017.02.14.-ÚJ-NESZ,-Eifert-Hátakt-a-falon 2010 Eifert_Hátakt, 2017.02.14.-ÚJ_NESZ-Csató-Tamás-festőművész

2017.02.14.-Bálna-MŰVÉSZI-AKT-OK--ERÁTÓ-Csató-Tamás-Eifert-képek 2017.02.14.-ÚJ-NESZ-Laci-bácsi-festménye-előtt 2017.02.14.-Bálna-ÚJ-NESZ-Eifert-képek Eifert János és Konkoly-Thege György felvételei

2017.02.14.-Bálna-MŰVÉSZI-AKT-OK--ERÁTÓ-kiállítás-01

MESTER ÉS TANÍTVÁNYAI – Eifert János mesterkurzusának 3. kiállítása. iF kávézó, Budapest, 2017. február 13 – március 13.

01-Mester-és-tanítványai-Plakát-terv (Eifert János)

MESTER ÉS TANÍTVÁNYAI
Eifert János mesterkurzusának 3. kiállítása az iF kávézóban (Budapest IX. Ráday u. 19.)
2017. február 13 – március 13.
Megnyitó: 2017. február 13-án, 18:00 órakor

Kiállítók: Aczél Kristóf, Aczél Péter, Bajkó Csaba, Bakki Zsolt, Csorba Károly, Csörögi Dóra, Dajka Margit Judit, Darab Dénes, Eifert János, Gimesi András Gime, Gyöngyösi János, György Irma, Józsa Károly, Laki Zoltán, Magyar László, Olasz Ágnes, Négyesi János Ottó, Pamuk Dóri Puma, Papp Károly, Papp Zoltán, Peti Péter, Pivonka Kriszta, Rajkai György, Ritter Antal, Rostás János, Sz. Kiss Márta, Szendrei Tibor, dr Tóta Krisztián, Tóth Brigitta, Wollner Tibor, Zih Kata. A képeket és szerzőiket bemutatja: Eifert János, közreműködnek: Sólyomi Pál (klarinét), Kereskedő Tamás (zongora).

iF kávézó Budapest, IX. ker. Ráday u. 19 www.ifkavezo.hu.

2017.02.13.-iF-kávézó-Mester-és-tanítványai-01 (Photo: Gimesi-András-Gime)

Roszkos János fotográfiája Bakki-Zsolt: Kettősség Józsa-Károly: Ugrás Gyöngyösi-János: Szellemek-tánca

2017.02.13.-iF kávézó-Mester és tanítványai-Aczél Péter (Roszkos János felvétele) 2017.02.13.-iF-kávézó-Mester-és-tanítványai-03 (Photo: Gimesi-András-Gime) Rajkai-György:m Szárnyas-akt Sz.-Kiss-Márta: Titokzatos (technika-vakolás-akrilfesték-farostlemez)

Szendrei-Tibor: Fohász_grafika Négyesi-János-Ottó-Eifert-János_Avavtgarde-négyes_ 2017.02.13.-iF kávézó-Mester és tanítványai-Gimesi-András-Gime (Roszkos János felvétele) 2017.02.13.-iF kávézó-Mester és tanítványai-Csorba Károly (Roszkos János felvétele)

2017.02.13.-iF kávézó-Mester és tanítványai-Gime és Zacs Ágoston (Roszkos János felvétele) Peti-Péter: Reneszánsz Csorba-Károly: Víz-alatt-4 Eifert János: Geometria / Geometry (2013)

Wollner-Tibor: Jazz-2015 Dajka-Margit: Tour-en-L'air Zih-Kata: Másnapi-ebéd Zih-Kata: Az-öröklét-kapujában

2017.02.13.-iF-kávézó-Mester-és-tanítványai-Eifert-megnyit (Photo: Zacs-Ágoston) Papp Károly: Felemás Papp_Zoltán: Switch 2017.02.13.-iF kávézó-Mester és tanítványai-Palotai Misi (Roszkos János felvétele)

2017.02.13.-iF-kávézó-Mester-és-tanítványai-04 (Photo: Gimesi-András-Gime) Gimesi András Gime, Roszkos János és Zacs Ágoston felvételei

2017.02.13.-iF-kávézó-Mester-és-tanítványai-02 (Photo: Gimesi-András-Gime)

Nemzetközi pályázatok

A világ tele van pályázatokkal. A FIAP védnökségű nemzetközi pályázatok kiírásai a hazai honlapokon is elérhetők. Például a MAFOSZ, a MFVSZ, vagy pályázatfigyelők oldalain. De ha a keresőbe begépeled, hogy Patronages FIAP, vagy magyarosan FIAP pályázatok, úgy is előjönnek. Pl.: http://patronages.fiap.net/2017-by-months.html – http://www.mafosz.hu/palyazatok.html – https://www.mfvsz.com/ – http://www.pafi.hu/ – www.eifert.hu

AKT-STÚDIÓBAN

Következő oldal »